Χρήσιμα συμπεράσματα από το συνέδριο IDEA|TOPOS για τον Δήμο Δωρίδος

  • Τρίτη, 03 Απριλίου 2012

Τις εργασίες του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Marketing & Branding Tόπου που πραγματοποιήθηκε στο Βόλο από 30 Μαρτίου έως 1η Απριλίου παρακολούθησε αντιπροσωπεία του Δήμου Δωρίδος.

Η πρώτη συνάντηση Ελλήνων, εντός και εκτός συνόρων, από την ακαδημαϊκή κοινότητα, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους επαγγελματικούς χώρους του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, της αρχιτεκτονικής και της πολεοδομίας, της γραφιστικής, του επιχειρείν, του τουρισμού, του εμπορίου, της πολιτιστικής διαχείρισης.

Το συνέδριο διοργανώθηκε από το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας (ΜΧΠΠΑ) και την πρωτοβουλία Ιmagine the City, με αντικείμενο τη στρατηγική και τον σχεδιασμό προβολής ενός τόπου, τη διαχείριση προορισμού, τη χρήση εφαρμογών e-marketing και τη διαμόρφωση της τοπικής ταυτότητας.

Με δεδομένη την στόχευση του Δήμου Δωρίδος στην ήπια ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος, τον τελευταίο χρόνο έχει ξεκινήσει μια συντονισμένη και μεθοδική προσπάθεια για την ανάδειξη της ταυτότητας της περιοχής με μια σειρά από ενέργειες και δράσεις προς αυτή την κατεύθυνση, μεταξύ αυτών και η συμμετοχή του Δήμου σε συνέδρια και ημερίδες που αφορούν την τουριστική προβολή και την τουριστική ανάπτυξη.

Κυρίως όμως για την ανάδειξη της περιοχής μας σε προορισμό, έχουν ήδη ξεκινήσει η συγγραφή νέου περιεχομένου και η συλλογή κειμένων και φωτογραφιών που θα εμπλουτίσουν την ιστοσελίδα του Δήμου και τον νέο τουριστικό οδηγό για τη Δωρίδα, γίνεται συνολική καταγραφή όλων των τουριστικών επιχειρήσεων της περιοχής, σχεδιάζεται η συμμετοχή του Δήμου σε τουριστικές εκθέσεις. Ταυτόχρονα και σε συνεργασία με τους παραγωγούς τοπικών προϊόντων ολοκληρώνεται και το πλάνο προβολής των Δωρικών Γεύσεων. Σύντομα θα ολοκληρωθεί και η μελέτη για την συνολική στρατηγική τουριστικής προβολής της Δωρίδας.

Πιστεύουμε ότι για την ανάπτυξη του Δήμου Δωρίδος, ο τουρισμός αποτελεί ισχυρό χαρτί. Η Δωρίδα έχει όλες εκείνες τις προϋποθέσεις για να αποτελέσει ένα τουριστικό προορισμό βασισμένο στην ήπια και ποιοτική ανάπτυξη, με έμφαση το φυσικό περιβάλλον, το τοπικό προϊόν και την παράδοση.